Vysvětlíte nám stavy u zboží?
V našem e-shopu se vyskytuje několik stavů u zboží, zde je jejich vysvětlení:

Skladem – zboží je fyzicky skladem, doba dodání dle rychlosti dopravce. Obvykle je to 1-3 pracovní dny.
Momentálně nelze objednat – zboží je momentálně  vyprodáno.

Kdy dorazí objednávka?
Doba dodání závisí na stavu, který je u zboží uveden. Zboží skladem dorazí do 3 dnů od připsání platby. U zboží vyráběné na zakázku se dodání liší, vše záleží na domluvě.V době svátků (např. Velikonoce, Vánoce) se může dodání prodloužit.

Doba dodání 3 dní již uplynula, co s tím?
Dodací lhůta 3 pracovních dní  začíná plynout až ode dne odeslání zboží, nikoli ode dne vytvoření objednávky (ale obvykle je to totožné z dobou objednávky). Pokud byla dodací lhůta skutečně překročena, ověřte si pomocí sledovacího čísla na webu přepravce, zda tam zásilku nemají.

Je možný osobní odběr zboží?
Osobní odběr momentálně není možný, ale v momentálně testujeme osobní odběr přes Zásilkovnu

Zasíláte zboží na dobírku?
Zboží na dobírku zasíláme.

Jak mohu platit?
Platit lze bankovním převodem nebo na dobírku. U zboží, které je objednáno na dobírku platíte hotově při převzetí zboží řidiči  přepravní služby GLS ČR.

Jak mohu reklamovat?
V případě reklamace nás neváhejte co nejdříve kontaktovat, budeme se snažit Vaši reklamaci vyřešit co nejrychleji k plné Vaší spokojenosti.

Rád bych věděl/a více

jistě, není problém. Stačí zavolat na 722 370 436 nebo napsat na email obchod@megadarek.cz

Komentujte a sdílejte